PARADIS HOTELL= 100% SKÄMMIGT

Vart sent igår så jag kända att sängen och Paradise hotell lockade mer.....

Var till Månkarbo på grill, öl och kladdkaka i går kväll...mummmmmms.

Apropå Paradise hotell.....vilket IQ befriat program, och ändå är man som gjuten varje kväll. Det blir som en drog att inte få se vem som gör vad med vem....Och det är verkligen riktiga spån som är med. Det är ganska så hög skämms faktor på att erkänna att man tittar på skiten, men jag såg en reporter i Aftonbladet som oxå tyckte att det var piiiinsamt men bara fick lov att glo varje kväll, så jag är nog inte ensam......Verkar som om deltagarna har stora problem med hålla ihop benen och har väl ågren när dom kommer hem i 200 år efter att sett sig själva hur puckade dom är....

Åhhhh jösses tänk på deras föräldrar, åh fy fan vad dom ska skämmas !!!!!!

Idag har vi vart uppe med tuppen för att ordna till lite prylar till Felices flytt och skjutsat Hasse till sjön för lite panik fiske i sista stund innan vi far. Nu ska det motioneras lite, blir nog mtb:n som plockas fram, ser väl till att ramla och bryta nått ben så man inte kan följa med i natt....

Ska susa till Ludvika för att möta upp Ninni mot kvällningen så hon slipper köra ända hem, är nog ganska trött efter att jobbat häcken av sig en hel dag för att senare köra nästan 25 mil själv .....

Om jag börjat packa änn ???????

Ärligt....NÄÄÄÄ det är ju flera timmar kvar tills vi ska åka ju, MEN jag har tagit fram passen ialla fall...de ni

Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Ja visst är det pinsamt med Paradis Hotel...skäms

2009-08-05 @ 21:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0