EN FINGERTOPP I BUFFEN......BRA DEN ÄR SAKNAD

Så var man på resande fot igen.....Torsby by night och skidtävling (?) på snö i morgon..Ja det är sant och till och med självste Kalla ska vara med och räjsa.....

I dag har det vart tungt me en väckar klocka som ringde allt för tidigt efter att TVINGAT mig att vara vaken i natt till kl 2. Fick bara lov att se finalen på Pardise....Det var tungt och jag drack säkert 3 liter te för att hålla mig vaken men det var det värt me tanke på vilka som vann.......Äntligen är 2 månaders kämpigt tittande till ända   PHU !!!!!

Men snart börjar Ensam mamma söker.....Värsta skämmers programet ever  hahaha

Munnen svider som fan efter att sugit/ätit ett helt gäng med kräftor och till det kex och ost + västerbotten paj så magen riktigt skriker  SLUTA......Näerå då tar man lite mer av allt och sköljer ner med lite öl/sangria........

Nu ska jag ta mig bort till elev hemmet och hälsa på minstingen....De lät som om hon inte var så där riktigt sugen på att jag skulle dyka upp.....Men jag ska minsann tränga mig in och riktigt kramas......hehehe

King/queen to day is........Anna-Lena som skärde av sig hela fingertoppen på jobbet idag......HUUUUUU vad det blödde och innan vi såg hur mycket som fattades.......Och jag som brukar bli svimmfärdig vid minsta skråma, blev helt kolugn och bara tog på mig sjuksköterskeuni formen och kollade in skadan.....Japp toppen borta, åk till doktorn.
Anna-Lena ta på dig kronan idag för det var ett riktigt skärsår som heter duga....

Värsta Nörden brorsan idag...........Regnguden som fixar så det kanske bara blir skit i morgon på skidtävlingen.......Vem har GPS adressen till regn guden så jag kan åka dit och klaga utav faaaaan

Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIT! Missade finalen! Vem vann paradise Hotel?? Somnade som en stock kl 19.00 med tanke på min "Svin-influensa" eller var det Vin-influensa? Berätta vilka/vem som vann!

2009-08-28 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0