BLOCKET = ANNELIE HEDBERG

Precis som om inte mitt biljagande skulle räcka så ska det börjas ragga upp möbler till Felices lägenhet.....

Dax att börja ringa på soffor, tvbänkar, köskmöbler och gud vet allt..Fast man kan göra klipp på blocket, det vet väl jag som snart kan börja kalla mig själv för FRÖKEN BLOCK....

Bil däremot lyser fortfarande med sin frånvaro....Har man någon större lust att leta längre då??? Nott
Jag får köpa rattmuff till sadeln på min cykel tills i vinter så man inte fryser hönan av sig när man trampar till Klackberg...

Gjort det segaste jag vet idag...skrivit protokollet från det sista mötet med skidförbundet....Jag är ingen sekreterar typ, ni får ursäkta men hur kan man orka att ha ett sådant jobb jämt ? Sitta och bläddra i papper och knacka på datan dag ut och dag in....Näää inte min grejj, jag har fullt upp med att få ut ett protokoll 1 gång i månaden.

Jag skulle ha blivit skogsvaktmästarer eller kanske fiskekorts kontrollant......Tänk att vara ute dagarna i ända och kolla så inte folk knycker julgranar eller tjuvfiskar kräftor...Hahahaha säger den som är värst själv !!

Nyheter denna vecka blir lite om mig själv....Älskar nämligen att skriva om mig själv  =)

Sak som ni förmodligen vet om mig..............Att mitt humör är ungefär jämförbart med gubben i filmen vi hade ialla fall tur med vädret....

Sak ni inte vet om mig......Jag är chipsoman, vilket innebär att jag nästan mosar i mig en påse varje kväll. Och det ska vara lättsaltat inget massa trams med smak. Finns det inga hemma kan jag bli som en alkoholic....vansinnig. Det har hänt ett flertal gånger att jag gömt likt en alkoholist chips på massa konstiga ställen för att få ha dom i fred..Fast ungjäklarna har luskat ut alla mina ställen och smaskar utan dåligt samvete i sig alla dom läckra flottiga potartis flarnen....Tur att man har en binike mask på 3 meter i magen så man slipper se ut som feta Berta rätt vad det är.....Mooaahhh

Vi har vart på lite små äventyr jag och mina söta odågor när dom motionerat. Hittade på dessa bilder i telefonen idag och kan man tänka sig vad farligt det kan vara att hålla sig i trim...


VÄSTERÅS AKUT

FÖR 2 SOMMRAR SEDAN SPRANG VI LIVET UT VARANDRA JAG OCH NINNI I EN RIKTIG GRISBACKE....HON KOM LITE EFTER(!) OCH VIPS SÅ STUPADE HON ÖVER EN TRÄDSTAM SOM JAG FÖR ÖVRIGT FLÖG ÖVER LIKT EN GASELL........VÄSTERÅS AKUT OCH EN VÄRSTA STUKNING = VILA NÄSTAN 3 VECKOR PÅ KRYCKOR


kLACKBERG kLUBBSTUGA

JAHA SÅ VAR DET EN NYINSATT TANDSTÄLLNING I FEBRUARI OCH TÄVLING PÅ SKIDOR NERFÖR EN GLANS ISIG SLALOMBACKE I NORBERG......TRYNET RAKT NER I ISEN I 40 KNYCK OCH DISTRIKT SKÖTERSKAN FICK HJÄLPA TILL OCH SLITA(!) LOSS LÄPPEN FRÅN TANDSTÄLLNINGEN...SÅ SKÖNT MED EN SÅ DÄR REJÄL FLÄSKLÄPP  HAHAHA


VÄSTERÅS BARNAKUT

AMBULANSFÄRD FRÅN KYLSBOLOPPET. TVÄRSTOPP MED LUFT OCH 3 SKÖTERSKOR + FARMOR(OXÅ SKÖTERSKA) VAR I FULLSTÄNDIG KAOS . JAG HANN FAKTISKT OXÅ BLI SKITNÖDIG. PULS SOM EN DÖENDE 100 ÅRING OCH TOTALT OKONTAKTBAR I CA ½ TIMME INNAN AMBULANSEN KOM MED BLÅLJUS OCH SIRENER.....TROLIGEN EN ALERGISK CHOCK TRODDE DOM PÅ LASARETTET. MEN DET VAR JU KUL ATT FÅ ÅKA AMBULANS IALLA FALL ...HAHAHA KOLLA HON HAR JU TILL OCH MED NUMMERLAPPEN KVAR...HUR DET GICK I LOPPET ?? HON VANN SÅ KLART, STOPPET KOM PRECIS INNAN MÅLLINJEN SÅ HON KOMMER INTE IHÅG DOM SISTA 200 METRARNA....


IDREFJÄLL

OCH DET ALVARLIGASTE SITUATIONEN AV DOM ALLA.........BLIR DET FÖR MYCKET MED TRÄNING KAN MAN LÄTT UTVECKLA HÖNSHJÄRNA.......???


Kommentarer
Postat av: felice

ja, vi har varit med om mycket tillsammans vi...

2009-09-01 @ 15:40:53
Postat av: Mammamorin

Ja, du ser själv, kan aldrig vara bra att träna!! Hahaha!!

2009-09-01 @ 23:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0