HERR KANTARELL, KATTSKIT OCH SMÖRSTEKT MACKA...

Norberg är stället jag befinner mig på just nu. Det känns som om jag är på resande fot hela tiden. Skulle kunna börja jobba på packat och klart.

Har till och med hunnit vart ut och plockat svamp sen vi kom hem. Knäppte kort på en riktig bjässe  typ rabarberblad som jag hittade....Men korten var liksom borta i kameran nu när jag skulle visa er vilket svampflyt jag har. Bättre tur med svampen än fiskeriet må jag då säga.

Nu ska jag rensa skiten och steka i riktigt smör och lägga på hårdmacka......sluuurp va gott

Som vanligt så hade Kattfan under dom här 2 dagarna lyckats dynga ner hela kökamattan och hela Felices garderob(min var stängd) och faktiskt klämt EN(1) kabel i lådan i alla fall. Fattar inte vad idioten pysslar med när han blir själv. Det är precis som om han riktigt ska jävlas med det mesta. Även pissat på diverse ställen, fast lådan var hur ren som helst....Nääää jag pinkar på en hög med kläder i stället och när jag ändå håller på så skiter jag allt vad jag orkar oxå.....fast inte i lådan.
Drygt är det ialla fall, fast man behöver ju inte göra ren lådan för där i är inget.......

Flyt idag har jag för att.......Hittade massor av gula svampar utan att enns leta??? Hade jag letat så hade jag hittat nada

Oflyt idag för mig........Mycket svamp ingen kasse....Fickorna fulla istället

Hiss idag för någon annan.......Min the kompis Hellqvisten fyller 49 år....Det är såååååå skit gamalt

Diss för någon annnan idag........VM slut = suger

Det var länge sedan jag hade någon kul historia, nu kommer en ganska rolig.....


En gammal gumma kom gående med två svarta sopsäckar på släp i var hand. Det var ett litet hål i en av säckarna och en hundralapp kom utfarande. Detta observerades av en poliskonstapel som hejdade gumman och frågade vad som stod på.
- Tack, snälla konstapeln, sa gumman. Hela säcken är full med hundralappar men tro inte att jag stulit dem. Jag bor precis vid fotbollsplanen och karlarna brukar kissa i min trädgård när det är match. Då står jag där på lur med en rejäl häcksax och säger: "Hundra kronor annars klipper jag av den."
- Det var inte dåligt! skrattade polisen. Är det hundralappar i den andra säcken också?
- Nej, det är ju inte alla som betalar...

Bilder från våran fantastiska fiske tur igår


HÄR ANLÄNDER VI, FORTFARANDE I GOTT MOD OCH MED HÅVEN I HÖGSTA HUGG


FARSAN SNART 80 BAST ROR, ROR OCH ROR BÅTFAN HIT OCH DIT FÖR ATT LETA PÅ NÅN FISK...MEN ICKE


Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Vet du vad Rune gör? (Hette han det, förresten?) Han protesterar att ni är borta! Så himla typiskt! Han är missnöjd helt enkelt! Det är smällar man får ta när man åker iväg! Kommer ihåg när jag var iväg med jobbet i tre dagar på kurs och Sörka hade skitit överallt i huset... Nej, skämt å sido, dom gör så för att dom mår dåligt av det hela, tyvärr...

2009-08-23 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0