GE MIG EN HEL OCH REN BIL.......NUUUUUUUUUUUUUUUUU

Näpp det blev ingen bil idag heller......Detta kommer att orsaka mig en för tidig död känns det som

ÅÅÅÅÅÅH den var så fiiiin och välskött enligt bilfirman .......HA!!!!!!!

Så fan heller, när vi kom dit så var det en hel skock/flock med blånegrer ute och provade den. Det ramlade ut en massa folk i färglada skynken från topp till tå. Jag och Hasse smög fram och inspekterade den lite snabbt när det svarta folket gått in på bilfirman..................VAAAAA däcken var slicks och lacken var kass

Den skitbilen får dom ta....dom där solbrända

Ny jakt i morgon på en likadan i Heby...Denna gång får Hasse ringa och styra upp samtalet om hur skicket på bilen. Har fått för mig att dom tror att man är helt blåst för att man är brud/tant och ringer. Men man ser väl för fan om däcken är lika släta som ett barnarsle eller att lacken är lika matt som jag efter en helkväll på krogen......Ja ni fattar

Jag fick mig ett MC Donalds mål i alla fall och en paj oxå...undrar vad dom har i lilla Heby man kan tröst äta då? Det har ju liksom blivit en tradition att tröstäta något på våra fantstiska bil provar vändor. Blir väl en Piggelin på nån OK mack

Queen/King today is.........På med kronan Hasse som orkar skjutsa runt mig/oss på alla resor och som alltid får damp utbrott när han inte hittar....så även idag när GPS:en la av och vi inte hade en susning vart vi var och vart vi skulle.....Jag säger bara, allt underlättar om man inte kör i 200 för då hinner man liksom läsa på gatuskyltar och kunna ana vart man är......Men det gäller inte Hasse.

Värsta nörden brorsan idag är...............EM i Damfotboll......Jag fixar inte det, jag blir lika uppjagad av att titta på det som när Ninni spelade i nån match för 100 år sedan och jag lyckades bli så jävla högljudd bredvid planen att dommaren kom fram och sa åt mig att gå hem......STOOOR skämms kudde? Ja

Lite syskon kärlek skadar aldrig. Det är inte så ofta som dom kommer i luven på varandra längre. Jag kommer i håg när Ninni vart ox tokig på sin syster och slängde henne över halva rummet så att både strykbrädan och data skrivbordet gick åt helvete..Jaja jag har slitit av min lilla systers hår med elvispen när jag var yngre....Inte så skönt det heller..hahaha hon var totalt kal ungstackarn. Nu kan vi skratta åt det men då var det värsta katastrofen. Äh vad är lite hår att gå miste om? Tyckter nog att hon var lite kinkig på den tiden....mooaahhh




HÄRLIG VY ÖVER ALANYA


SOM SAGT......DOM HAR BARA VARANDRA, VI ÄR JU INTE PRECIS FAMILJEN ANORLUNDA MED 10 SYSKON


MEN KOLLA PÅ VÄSRTA BILEN I TURKLANDET..HAHAHA SAMMA SOM MIN PÄRLA
SITTER TYDLIGEN NÅGON TURK OCH GLIDER RUNT I FINBIL....BARA SÅ DÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0