DASS, RÅTTOR OCH MYSKÄNSLA

Låna bilar till höger och vänster....fy vad drygt men i morrn ska nog Passaten vara fitt för fight igen...

Typiskt att det dök upp en bil man kunde åkt och tittat på i Borlänge i dag...kanske kvar någon dag till om vi hat tur

Jag MÅSTE börja packa i morgon, vet inte varför jag är så jäkla seg i starten med packningen nu för tiden......Och så packar jag som att jag skulle vara borta i ett halvår. Varför lägger man ner saker man inte har haft på sig dom sista 3 åren för ???? Helt plötsligt får man för sig att det vore jätte fint att glida runt i klänning......Och jag vet redan härhemma att jag kommer aldrig att sätta på mig trasan när jag kommer ner...Men likfan så ska klänningsjäklarna med???? VARJE gång dessutom....

Kan ingen komma hem och kasta dom åt mig i stället!!!

Idag har vi även vart och tittat på mitt drömställe här i byn.....Så nära men ändå så att man kan springa naken om man vill det. Jag har vart fräck(som vanligt) och ringt ägaren till torpet och frågat om dom vill hyra ut det och det verkade inte helt omöjligt, dom skulle fråga sina barn som dom testementerat det till om det var ok för dom. Så vi får vänta några veckor till så får vi se.

Det är torrdass och ingen tv..finns inte enns uttag, inget avlopp men vatten som går att dricka (trodde ägarna) Råttskit överallt och för att inte tala om spindelnät HUUUUUUU everywere..... MEN så gulligt

Jag tror att man kan få det hur mysigt som helst med vedspis i köket och fina gamla trägolv. Där ska jag påta i trädgårn och så slanggurka som slingrar sig in på byn och sallad, räddisor och morötter........Och hemgjort äppel vin    hahaha

2 dagar sen bär det av till EFES(turköl) land......sol,, getost, citronöl, chips, solvarma tomater, melon, guppa på madrass, pruta, gott vitt bröd, snygga grabbar, läsa böcker vid havet, skoskav och platt frisyr mm.mm 

ÅÅÅHHHH VAD SKÖNT

Plus i kanten för mig idag.....Jag kan vara trevlig när jag måste fjäska för en liten stuga...hihihi

Minus i kanten för mig idag........Saknar mina 2 odågor så det värker i navelsträngen.....Ska det bli så här tomt om 2 veckor????? BUUUH        Mäste skaffa hund

På topp för någon annan idag........KW min cykelpolare är för kul hon. Tog en tripp förbi hene i kväll och hon är såå härlig

Botten för någon annan idag........Alla stackars satar som hade SM i friidrott i Malmö ikväll..hahaha snacka om att det regnade, har aldrig sett något värre....dränkta katter

KOMMMMM HEMMMM TILLLLL MAMMSINGEN NU ALLA BARN...JAG SAAAAAKNAR ER. PUSS ÄLSKAR ER

Kommentarer
Postat av: N

kommer i morgon kvääll !

2009-08-04 @ 16:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0