MINA ÄGGSTOCKAR=VÄRKA SÖNDER

Jag är i Torsby för en stycke avklippning av navelträng......igen

Ska börja flytta in på studenthemmet i kväll och sedan bär det i väg hemåt i morgon igen.

Har troligen fått något skit i äggstockar eller njurarna för det gör något så jävulskt ont att jag nästan går dubbelvikt här nere. Ringde till Vårdcentralen och frågade om jag kune få komma dit och få någon slags medecin för skiten innan mina njurar packar ihop. Hade detta helvete för 10 år sedan och då var det äggstocksinflamation som gick upp i njurarna, så jag vet vad jag har att vänta om det inte vänder.......

Fick jag någon hjälp då????????

Nix, vi har ingen tid idag, kanske i morgon om du har tur....VAAAAA hojjtade jag, ska jag gå och ha så här jävla ont tills i morgon ??? Ja svarade kärringen, du får väl gå och köpa några alvedon så länge........

Men är det meningen att man måste bli rasande varje gång som man har med sjukvården att göra????

jaja jag knaprar alvisar som om det vore ostkrokar och står med nöd och näppe ut..

Nu ska jag släpa mig ner på byn och innköpa kvällsmat....tunnbrrööö  rulle med räksallad står det på menyn, ungarna tjatar om stuvade morötter med falukorv(!) Men det får dom äta på pensionärshemmet när dom kommit dit inte nu i alla fall.......ORKA grejja me sånt när dom endast ä 16 och 18 år. Jag gjorde sådan mat när jag jobbade på granbacken sist(demensboende)

NÄÄÄÄ tacka vetja en hederlig tunnbrödsmölja med extra mycket fettig räkrune....Dä ä grejjor dä

Jag måste få tala om att jag älskar att glooo på friirotten som pågår för fullt, hade jag tid så skulle jag som min farsa(morsan är vansinnig) sitta hela tiden framför tv och häcka. Det enda tråkiga är dom där lååååånga springloppen och kula, diskus och spjut, fast spjut går ju ann kom jag på för där är ju den där snygga norska gutten med.....mums

Kanon idag för mig..........Gud vare tack för Alvedon som räddar mitt Torsby besök

Kalkon idag för mig............Tyvärr ingen tid på Torsbyvårdcenrtal, då får man gå som ringaren i Notredame.....GEEE mig en tid för faaaaan

Klockrent idag för någon annan............Vi fick komma in en dag tidigare på elevhemmet än alla andra........Hedbergs har makt      hehehe........Ända tills elevhemmets föreståndare Åke the man ser att det är vi som ska flytta in. Då kommer han att ångra sig att han var så snäll.....Fast då är det för sen att ångra sig   mooooooahhhh

Missär för någon annan idag.......Inte idag men igår. Stackars Isibajova eller hur tusan den där snygga höjdhopperskan heter från Ryssland som flippade ur totlat i finalen och får åka hem till sitt land och bli piskad och satt i arbetarläger i Sibirien i 47 år, bara för att det inte blev någon medalj.......Stackars henne, jag är inte avundsjuk alls.  Jooo kanske lite för att hon är så himla snygg

Nääää nu väntar ica i Torsby på att på att få sälja knäppkörv och räksallad.......not morötter och falukörv

Kommentarer
Postat av: Mammamorin

Hahaha! Hatar tunnbrödsrulle efter 50 åringens fest! Det var det vi bjöd alla på! Tunnbröd (smörat), korvar, mos, senap, ketchup och räksallad! Sörens "paradrätt"! Man måste få välja maten själv när man fyller 50 bast!!



Hoppas du får hjälp med det andra för f-n! Ja, man ska då alltid få "puls" när man kontaktar sjukvården!!

2009-08-18 @ 17:44:18
Postat av: Tom

Inte trodde jag att du och Åke blivit sådana bundisar, kanske en romans på gång? Han är charmig, det kan du inte förneka! Haha.

Appropå Sibirien så kanske du borde hänga med dit för att fördriva tiden, sen beror det väl kanske på hur mycket man gillar piskningen. I vilket fall ett tidsfördiv :)

2009-08-26 @ 21:37:29
URL: http://skid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0