ÄR JAG BESATT AV ONDA TING ????

Ja eftersom det aldrig blir någon ände på mina bilprovar turer så forsätter jag att glädja er med dagens provning......

Idag styrde vi kosan mot söder och Heby med närmare lokalísering. Jag hade förklarat för han som sålde bilen med SKARP stämma att jag ville ha ordentliga beskrivningar på alla fel...och då menar jag ALLA !!!!!!

Jag tror han undrade om jag var försöks utskriven från Säter för han vart nästan rädd för mig hörde jag när jag väste fram......Om det är något som helst fel på bilen när jag kommer som du inte räknat upp så kommer jag att anmäla dig för polisen...Ehhh kanske inte riktigt så men nästan..

Karlsloken gick i ed på att jag inte skulle få några obehagliga överraskningar..................HA!

Som vanligt så går man runt bilen, sparkar lite på däcken(varför gör man det igentligen) kollar in lacken och försöker se viktig ut när man lyfter på huven och drar i lite kablar.....Hummar och ser allmänt kunnig ut.

Japp den är godkänd. Gubben har inte "vågat" ljuga om en enda grejj. Till och med rosten han nämnde var precis som han beskrivit och när vi hoppa´de in i hytten och kollar runt så är det lika fint som det lovades. Hupp!!! Det är en knapp på instrumentbrädan som det står AC på ???? Fanns inget om det i annansen.....VAAAA jippie det hade dom glömt bort i annonsen, bara +++++++

Startar och susar i väg genom Hebys terräng i ösregnet. Åh vad immigt det blir på rutorna, måste på med fläkten så man ser ut.........

= fläkten helt död = ser inget = hittar knappt tillbaka för man ser inte ut = JÄVLARS

Men gick ju i morse svarade sonen som ägde bilen, helt rådlös........JA MEN INTE NUUUUUU, svarade jag med irritationen sprutande i både röst och mimik. Stackars pappan var helt knäckt och viste inte vilket ben han skulle stå på. Vi lämnar in den och får den fixad så kör vi den till Norberg åt er får han ur sig och kan knappt titta mig i ögonen........= Fortsättning följer, för bilen var annars bra, så fixar dom det som gick sönder så tar vi häcken

Det är en förbannelse som vilar över mig......HJÄÄÄLP

King/queen today is...........Annelie Hedberg får idag den åtråvärda kronan eftersom hon vunnit den prestige fyllda tävlingen från Svenska Skidförbundet om att vinna en pulsklocka från Polar. Hahaha med min ordrikedom charmade jag hela juryn om varför just JAG skulle vinna den dyra fina klockan. Moooaaahh på er alla som inte vann

Värsta nörden brorsan är idag.......Orkar inte höra/läsa en rad till om Fuglesang eller va fan han heter den där rymdpajjasen. Vi fick ju höra allt i detalj förut så varför köra om allt engång till ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0