RETUREN???NÄÄÄ JAG ÅKER TILL SKOGS

I morgon är det dax igen........prova bil  hehehehe, prova en Megane igen får se om denna pallar trycket från Hedbergs ??

Åh vilken skön dag det har vart idag. Lagom med arbete, damp utbrott och städning. Dessutom hittades en massa svamp idag med....fast vi hade korg med oss, Jaaaaa jag vet att svampkorg ÄÄÄÄR pensionärsvarning, men det känns så präktigt och bra att gå runt med den... hahaha

Tänk så mycket skit det ligger i skogen igentligen

Jag blir alltid lika fundersam när jag ser allt.  Hur fan orkar folk släpa dit skiten i stället för att åka till Returen??
Det är kylskåp, stora säckar med gud vet vad i och toppnoteringen idag var nog en dataplattskärm i 17 tum mittt i skogen.......? Hur tänkte man då.................EHHH jag tror jag ska kasta min plattskärm, jag tar med den 1 km ut i skogen och slänger den där, skitfiffigt va...

Jävla nötter

Fy och fy jag sprang för första gången på 1½ vecka idag och fy fy fy vad grisigt det var då.....nöff nöff

Söta gulliga Henrik skickade sms idag och var lite ledsen över att han saknade sin Felice.......Åhhh jag önskar verkligen att det blir ni två för ni är så söta mot varandra. Bit ihop och tänk så här....klarar vi detta så kan vi fixa det mesta framöver oxå. Allt går bara man vill

Eller som ett ordspråk jag läste idag som var riktigt bra

Det är bra med motvindar, för tänk på drakarna dom stiger bara med motvind inte i medvind.........

Ska köra med nått annan ett tag på min lista

King/queen of today.................Börjar lite lätt med en familje medlem. Ninni som fixar med proppar som går i lägenheten. Du ordnar det mesta och är aldrig rådlös. Hoppas det ordnade sig i dag när det vart kolsvart inne på dass.....Fast det kan ju vara coosy och strypa en neger i kolmörkret oxå..moooooaaah     //  kronan är din doday stumpan

Värsta nörden brorsan...........Ett kylskåp i skogen är väl ok om det är fullt med bärs. Annars kan du som orkade spänta ut det ända dit åka dit och fylla på det eller ha STOOOR Ågren på axeln........Nördjävel!!!!

Måste bara få vara lite pubis så här på slutklämmen och skriva ner den här som jag läste idag....   hehehehehe

Hellre en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen

Kommentarer
Postat av: Lotta M

Kör nu inte runt i en tight cirkel med fullt rattutslag!!!! Hahaha! Lycka till!

2009-08-25 @ 15:18:58
URL: http://mammamorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0