GUD BEVARE MIG VÄL....

I dag har inget hänt som gjort att min puls stigit till 300.....eller kanske, det skulle ha vart på väg jobber i morse när jag skulle cykla till Klackberg, trött och jävlig...........KedJEe jäveln hoppade av minst 187 ggr på vägen dit och jag såg ut som om jag jobbade på en mack/gym när jag kom fram............Helt lökig på kroppen och oljig/svart om händerna. sista gången den hoppade skrek jag åt cykelfan.....-Nu jävlar ska du sitta kvar annars slänger jag dig i diket din jäääävul....Och vips så satt den kvar?????? Hade för övrigt gått fortare att gå upp än hållt på och mekka var 30:ionde sekund

Jag måste få berätta om min otroligt inspirerande löptur i Jesus tecken som jag hade i kväll

Jag har liksom bara en radio att lysna på när jag kutar och den får man bara in Radio Norberg på....Kan ibland vara riktigt kul, men även som idag vara pest och pina (bara förnamnet) Det var nämligen 1 timme med Kors kyrkan....nått religöst trams som man blir totalt psykad av att lyssna på, men jag hade som sagt inget annat och där i mina öron talade en röst i predikan..............Alla som imte tror på gud ska DÖ, och alla dom andra som hade sitt förnuft till att älska gud skulle leva vidare i något slags paradis..........HA!!!

Och sen kom det lite andliga sånger, ni vet sånadär medryckande hallelulia moments truddelutter som man springer så där bra när man hör. Man riktigt tar i i uppförsbackarna  SÖLÖ

När sången äntligen var till ända så fortsatte övertalningen på radion med att vi som inte trodde på gud skulle köpa oss en GPS och knappa in adresen.........GUD      sen skulle allting  liksom fixa sig (hm) bara att köra uppåt då antar jag ???

Jag säger ingenting  så har jag inget sagt.

Queen/king of today...........Killen som spräckte hela stocken/pricktavlan med kastyxan idag på jobbet...........SÅÅÅÅÅ jävla coolt gjort. Alla brudarna bara AAAAAAAAAAH..........På med kronan grabben det är du värd

Värsta nörden brorsan idag är...............Finns ingen annan än kanal 6 som får ta åt sig skiten idag. Hur tänker man när man lägger dom sista avsnitten i Paradise Hotell mitt i natten+ att det är dubbel avsnitt så skiten slutar kl 2. Vem i helskotta orkar sitta uppe å häcka den tiden ????? Och här har man följt parodin sen i början Juli och så fixar man inte att se finalen. Vilka nötter


BARHÄNG


ALLA SNUBBAR I VÅRAN BAR PÅ CALIGO/ALANYA.......SÅ SKITFRÄNA


SEN FINNS DET DOM SOM VILL VARA EXTRA NÄRA EN SKÖNHET........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0