2 KATTER SKÄNKES

Gårdagen blev en slappar dag med en massa slapp.

Jag hade 2 ungar här hemma som skulle cykla till Månkarbo(?) på morgonkröken, så det var lika bra att se til att dom kom i väg dom 12 milen med cyklar och massäck.

Det tog lite drygt 6 timmat inkl matraster.....UJUJUJ vad ont i röva dom ska ha haft

Kattuslingarna här hemma är tokiga......Springer och jagar varandra som galnigar. Rune gubben har kommit in i sista andningen tror jag för han är inne i ett värsta rus, kutar efter Krösa som om det vore hans sista stund i livet.......

Sakerna yr och allting går sönder, igår slog dårarna ner en lampa i rumsfönstret så det blev smul av den och alla blommor börjar sakna blad och för att inte tala om hur min VITA soffa ser ut........som faaaan av allt katt hår

DN galan med grillad lax och vin fyllde resten av kvällen.......Våra svenskar är inte i någon TOPPform precis, ganska tråkigt med alla skador och skit dom har alla.....Musse till och med ramlade på hindret i sitt lopp....dååååå vart man extra trött..

Fast man kan ju trösta sig med att titta på den Norska spjutkastaren........mmmmmm gott

Nu ska jag oxå kuta en vända.......sen blir det att åka och gratta min bror som blir 50 år...huuuuu vad gamalt


RUNE OCH KRÖSA ALLDELES UTSLAGNA EFTER ETT RACE.......SNART R DOM PÅ G IGEN....IDIOTERNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0