KVITTO PÅ ATT DET GÅR UTFÖR.....

Allting är upp och ner..ingen mat att göra ingen tvätt att grejja med och ingen dampar här hemma utan anledning

Jooo förresten jag dampar ju än kom jag på. Jag dampade alldeles nyss när jag sparkade i tån i data stolen....faaaan smääärta

Dagen har passerat med diverse sysslor. Fika med Hellqvisten, det blev en stor kulglass med rom/russin  mums. Efter det så var jag på konsum och handlade LITE som helt plötsligt blev jäkligt MYCKET när jag skulle betala......

Kassa killen hade slagit in mitt lösgodis som skulle kosta 6 kr till 87 kr istället...MEEEN tjeena grabben  hur tänkte du här fick jag lov att fråga när jag stog med min börs redo att betala. Hade jag handlat mycket så hade jag aldrig märkt det. Det är sååå innihelvete irriterande att behöva kolla kassa kvittona som värsta pensionären och sen till på köpet börja klaga, det är riiiiiktigt piiinsamt tycker jag. Fast det är ju dom i kassan som ska skämmas igentligen.

Tur att inte ungarna var med för dom skämms jämt för mig. Senast i går så glömde jag mitt bankkort på PEKÅS(mataffär i Torsby) så personalen kom in efter oss på banken med det. Jag och Felice fick väääärsta skratt attacken och skulle behövft varsin skäms kudde...extra large att gömma oss bakom. Kasa gubben sa inget bara sträckte över det och drog vidare.......Hur f-n kunde han veta att vi var på swedbank   hahahaha   sjukt var det

Jag lyssnar på winnerbäck så vursta högt så hon som äger leksaksaffären under kommer snart upp och klagar skulle jag tro.....pubis hög volym  mooaahh

I morgon pekar näsan mot Älvdalen och surströmming på fäbovall med hela släkten......Jag har ingen klädnypa på näsan för jag smaskar sill på sill med gott samvete......att man stinker skit efteråt får man ta

Jackpott idag för mig.........Mitt magonda har gett med sig lite, men man har gaser som skulle kunna få jack ass gossarna att framstå som småfisare........lite kul är det  hahahahaha   lite surströmming os i dom oxå så är en luftning med täcket INTE att leka med.  Pass upp Hasse   mooaoaoaaaaaaaaahhhh  

Nätack för mig idag.......Jag vet att kolla kassa kvitto ÄR gråskalle varning  men men.....

Guld för någon annan idag............Bolt is the king

Silver för någon annan idag..........Alla som inte heter Bolt på VM är looosers.

Här är lite menyer från Turklandet



JAG BESTÄLLDE EN CHICKEN MENY.......= TORR FRUKOSTFRALLA MED EN STEKT KYCKLING FILE
ABSOLUT INGET  EMELLAN , INTE ENS KETCHUP OCH CA 15 STRIPS.......... BASTANT MENY  HAHAHA


NINNI TOG EN PLANKSTEK......MEN FATTA  SIZEN PÅ DEN. MOSET VÄLLDE RIKTIGT AV PLANKAN OCH MAN VART
MÄTT AV ATT BARA TITTA PÅ HÖGEN AV MAT....OCH DET VÄRSTA HON FICK I SIG HELA SKITEN = IMPAD JAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0