PASS, PENGAR OCH.......WHISKEY

5 timmar kvar innan vi spruttar i väg neråt flygplatesen.....Helt ok

Problemet är varje gång man ska iväg sådan här gristid är att man inte törs sova en sekund....tänk om alla väckarklockor stannar.....Man ligger och tokstirrar rakt ut och har en aningens nojja för flygturen, det kan man inte visa för Hasse, för han tror varje gång vi åker att vi flyger med ett bolag som heter störting always.....

Vi brukar bara hinna parkera så knäpper han en starkbärs som han sveper fortare än jag springer 5 km...och FATTA hur fort det går då!!!!!!! Sen fortsätter han inne på flygplatsen att tanka i alkohol + att man bara MÅSTE ha en wirre och några till bärs på planet oxå.......Det har hänt att han vart ganska så snokad innan vi landat. hahaha........ Snacka flygrädd

Det tog många år innan jag fick iväg honom från Västerås flygplats.......För där störtar planen hela tiden siddu.....
Han menade på att på en sådan där liten flygplats jobbade det bara säkert sånt där folk som var arbetslösa och alkoholister mm mm   Folk som behövde nya stämpeldagar liksom....hahaha så sjukt tänkt....Men vi har åkt därifrån flera gånger, och se på fan vi kom både upp och ner...Tänka sig 

Jaaaa väskan är precis packad och jag har kommit ihåg passen, tagit mig en slurk Sangria här på kvällskröken oxå, så nu kan semestern börja......

Ska avrunda kvällen med att följa idioterna på Paradise...Har värsta ångesten över att missa det i en vecka, Jag kommer ju att vara helt lost nästa gång jag ska kolla....Alltså vem har satt på vem och vilka har åkt in eller ut ???? Frågorna är många men svaren är färre............Kanske man kan ratta in kanal 6 där nere  hehehe

Kanske om jag kommer åt någon sorts turkdator därnere så kan jag förmedla hur livet ligger till...

Tills dess..............Hur kan man se att en bil är från Turkiet ????? Jo på vinruteturkarna        hahahhahahaha



Yes idag för mig..........Åh det är härligt att gå den här sista dagen och suga på karamellen att snart vara nere i värmen

Noooo idag för mig.......Värsta fina pippi gula Seaten på blocket idag.......Vill ha, ringa fort, inte hjälpa, SÅLD   buuuuuh

Jepp idag för någon annan........Felice fick sin studentpresent idag (bara 2månader sen).....Än är inte undrens tid förbi   Hallelulia

Nopp idag för någon annan.......Tele 2 försäljaren som ringde idag och höll på att på att göra mig till en mördeska...Anställer om vilka personer som helst ?????

Over and Out Sweden         Here we come Turki land

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0