INGEN BIL = HANDIKAPPAD

2 dagar utan bil är som 1 år utan sex......hahahaha

Näerå nu ska jag inte bli på det där viset, men det suger att vi inte har någon bil för tillfället.

Hasse skulle byta bromsar på Passaten igår men det gick inte så bra så nu står den på går´n och luktar illa

Så vi får gå vart vi änn ska, för cyklar har vi ju inga heller för dom är i Månkarbo........

Jaja lite motion skadar inte....ända tills vi kom på i går eftermiddag-----Hur tar vi oss ut på 50 års festen hos brorsan då ????????

Snälla grannen Rogga som var i karlstad på cup fick minsann ställa upp och låna ut sitt gröna fartvidunder(?) Så vi kom till slut ut på fest. Lugn tillställning med rökt öring och potatis sallad......bira, vin, likör och GROGG förstås

Jag måste få skryta om att jag slog pers på min löptur igår.......FELICE bara så du vet så har du 32,45 att slå nu i Persbo, Karlbergs turen....lite annat är 36,12 som du innehar   moooooahhhhhhhhhhhhhhha   Dax med lite fartträning kanske gumman.......

I morrn hoppas jag det blir sprutt på Passaten så man kan hitta på något

Flipp idag för mig..........Vad är det som händer....? har jätte lätt att springa uppför men är döare än M jacksson på platten ???

Flopp för mig idag........Slut på kontot, 2 veckor till påfyllning(!)

Kanon idag för någon annan.........Min kära store bror som bli 50 bast men är i kroppen som en schysst  musklad 30taggare..........lite som jag, med andra ord hehehe

kalkon idag för någon annan........Idag har Felice slagit i huvudet så hon svimmade och hennes Henrik har sträckt ryggen i en fotbollsmatch så dom ligger som 2 vårdpaket där nere i Månkarbo........Vila på ni , själv tränar jag.....   mooooahhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0