TANDSTÄLLNING, SKOINLÄGG OCH ALVEDON

Vart och fixat med det inre och det yttre åt felice i Västerås idag.

Gik upp 5,50 i morse.....fatta hur trött jag var och sen att försöka sminka sig när ögonen ser ut som 2 kassar från bolaget (lika färg, liksom lila och påsiga) det var en nära döden upplevelse vill jag lova.

Tog vägen över Ängelsberg......Där kan man köra och låtsas att man har mc....fort och gina som en dåre i kurvorna  haha.
Ungarna bara rullade runt i baksätet (dom sitter där både Henrik å Felice..som bebisar. Och jag sitter själv fram)

Tandställning insatt i hela gapet och sedan vidare till ortopeden för att hämta specialsulor till dojjorna, ungen springer ju på insidorna av fötterna så att hon ser kobentare ut än kosssan Rosa...hehe där fick hon igen för dom fantastiska bilderna på mig hon lagt ut på sin blogg....Har ju faktiskt några på henne oxå som jag  att bjuda på.

Nu ligger hon som en kolik bebis och skiker om att munnen värker som fan + att knäna höll på att gå av när hon var ute och sprang i sina nya sulor här på kvällskröken.......ja se ungdomar dom bara klagar    

Alvedon som lösgodis har det blivit men det verkar inte värka på värken  hihihi fyndigt va???

Tips på vad vi ska göra i morgon kl 9,00........Kolla på bil i Borlänge, ingen solbränd försäljare för den som undrar

Tipp topp idag för mig.........Tänk att jag hann först att ringa på bilen, ibland händer det tydligen

Nix för mig idag........VAAA 7 grader i morse och klänning = frysa långskinkorna av sig

Joho för någon annan..........Såg i tidningen att gubben Morin passerar 50!!! VAAAA, nu Sörka går det bara utför   hehehe  Grattis i alla fall

Nähä för någon annan............TRÅÅÅÅÅÅÅKIGT VM. Vi har ju ingen medalj chans för 5 öre ju.

Kommentarer
Postat av: Sörka

Japp nu har man klivit över på "döhalvan"...TACK!/Sörka 50 bast

2009-08-16 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0