JAG ÄR EN BILFÖRSTÖRAR MAGNET !!!!!

Ja som sagt så var vi till Borlänge och provade bil igår...Jag blir inte klok på denna sysselsättning, vad är det som gör att allt jag sätter mig i går sönder ????

Jag och Ninni hoppade in den fantastiske Meganen och drog iväg för ett test, gasade på lite på raksträckorna och skulle sen göra mitt egna lilla prov jag alltid gör med bilar jag provar........kör runt runt i en tight cirkel med fullt rattutslag, vet inte varför jag alltid ska göra det men jag känner mig ganska viktigt när jag gör det....och hur fan kollar man att en bil är ok ??? Jag vet ialla fall inte

Ok jag körde in på en hyreshus parkering och påbörjade mitt såkallade test...........

Bilen går sönder.......Med buller och bång skulle jag också vilja tillägga

FAAAAAN skriker jag ....VAAAA FAAAN är det som smäller i hjulen ???? DET smällde skithögt hela tiden som om jag hade kört över en gamal pensionär med cykel och allt hamnat under bilen...........Vi måste åka tillbaka sa jag

Vi kröp i 30 tillbaka och hela iden trodde jag att bilfan skulle brinna upp eller åtminstone inte gå att styra mer....

Gubben som sålde bilen ursäktade sig med att han hade inge AAAAAANING om att det var. Ochdet hade inte vart något fel när han kört den på morgonen.......troooligt

Mina ratt tester är tydligen ett utmärkt sätt att testa bilen på hahahaha   ska fortsätta med det på nästa bil oxå.

Gubben ringde på kvällen och sas att bromsbeläggen hade ramlat ur någonting där dom skulle sitta

Köpa bilen = näpp

Jag känner att jag får ångest, panik, galenskapen komma, tvångströje symton och vansinnes beteende när jag skall hålla på med att leta och provköra bil..............Nästan så att en karta sobril skulle behövas innan varje samtal....

Flax idag för mig..........Inte i dag men i går, att jag gjorde mitt fantastiska ratt test och slapp köpa grisfan i säcken igen

Nej idag för mig...........Jävlar att inte har mer pengar att handla bil för så man slipper dessa idiotbilar

Jopp idag för någon annan...........Jag säger bara BOLT   hejja hejja hoppas du vinner 100 meters finalen

Näpp för någon annan idag...........Tyckte jag hörde att Musse kom till final i 3000 m hinder...Grattis i så fall

Tänkte visa lite badmode i Turkland....Ha i åtanke att det var 50 grader i solen



Jaha så här kan man oxå sola och bada


Eller så här kanske......


Eller en matchande kappa på beachen kanske........


Eller helt enkelt visa hela röva (hasse)


Och tillslut när man tror att man sett det mesta....så dyker han upp, mannen med rosa speedo brallor (ibakrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0